Наши телефоны: (044) 586-46-40, (067) 233-55-87
За допомогою електронного каталогу Ви зможете придбати електротовари через наш інтернет-магазин.
Задати питання, що Вас цікавлять, можна за телефонами: (044) 594-88-48; Київстар (067) 408-91-13; МТС (099) 058-64-75 (з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 17.30) або надіслати листа з питанням на електронну адресу: shop@profelectro.com.ua.
Оформлення замовлення
Оформити замовлення можна трьома способами:
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання або Ви побажаєте внести зміни до оформленого замовлення, звертайтесь за телефонами: (044) 594-88-48; Київстар (067) 408-91-13; МТС (099) 058-64-75.
Оплата заказу
У нашому інтернет-магазині передбачені такі способи оплати замовлення:
Обмін або повернення товару
Відповідно до законодавства України існує дві ситуації обміну чи повернення придбаного товару:
1. У разі придбання товару неналежної якості.
2. У разі придбання товару належної якості, але він не підійшов.
1. Придбання товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:
а) він взагалі не може бути усунений;
б) для його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.
За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару.
Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується у триденний строк від дня отримання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачу після порушення споживачем правил експлуатації, зберігання та транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.
Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а разі його відсутності - у двомісячний термін із подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з вадами на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на яку змінилася, перерахунок вартості не провадиться. У разі заміни товару на такій же іншій марці (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни проводиться виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни – виходячи із вартості під час купівлі.
Вимоги споживача щодо повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару виробляється з його вартості на даний момент пред'явлення відповідного вимоги, а разі зниження ціни – з вартості товару на даний момент його купівлі.
2. Придбання товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів.
Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека або рахунку-фактури, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводського пакування, на якому є штрих код, гарантійного талона, а у разі придбання товару неналежної якості - за наявності акта (з круглою печаткою) авторизованого виробником Сервісного Центру із фіксацією факту наявності «істотного недоліку» у придбаного товару.
Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.
Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:
• з моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
• товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
• під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем) документації на товар;
2) у разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернеться за роз'ясненнями до продавця (виготовлювача) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції;
3) користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при безготівковій формі оплати у разі повернення або обміну товару кошти будуть перераховані (повернені) на електронну картку або розрахунковий рахунок особи (організації), яка здійснила оплату.
Партнерам
Запрошуємо до співпраці регіональних торгових представників
Доставка і оплата
Доставка по Україні - згідно з тарифом "Нової пошти".
Контактна інформація
Замовлення обладнання для монтажу системи «тепла підлога», а також виклик майстрів здійснюється за телефонами: (044) 586-46-40, (067) 408-91-06.
Акції та знижки
Співпрацюючи з нами, клієнти можуть скористатися акціями, що постійно діють, і розраховувати на хороші знижки.